Slider, kullanıcı arayüzlerinde oldukça yaygın olarak kullanılan bir araçtır. Bu görsel öğe, belirli bir aralıktaki değerleri seçmek veya ayarlamak amacıyla kullanıcıya kontrol sağlar.
Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager ve Google Ads gibi Google araçları, dijital pazarlama stratejilerinizi güçlendirmenin anahtarlarıdır.
E-ticaret siteleri, dijital pazarlama stratejilerini çeşitlendirmek ve hedef kitlelerine etkili bir şekilde ulaşmak için farklı reklam türlerini kullanabilirler.
YouTube reklamcılığı, markaların görsel ve işitsel içerikler aracılığıyla potansiyel müşterilere ulaşma, etkileşim kurma ve ürünlerini tanıtma konusunda önemli bir rol oynamaktadır.
İşletmeler, hedef kitlelerine en etkili ve uygun kanallar aracılığıyla ulaşabilmek için bu kanalları yakından takip etmeli ve iletişim stratejilerini sürekli olarak güncellemelidir.
Landing page nedir, tasarımı nasıl yapılır? Mobil uyumlu landing page ve SEO uyumlu landing page stratejileriyle web sitenizi güçlendirin. Etkili bir kullanıcı deneyimi için landing page tasarım ipuçları burada!
Kohort analizi, müşteri davranışlarına odaklanan bu analiz yöntemi, işletmelere stratejik kararlar almaları ve müşteri sadakatini artırmaları konusunda rehberlik eder.
Bulut teknolojisi, verilerin, uygulamaların, depolamanın ve hesaplamanın internet üzerinden sunulan ve paylaşılan bir hizmet olarak sağlandığı bir teknoloji modelidir.
Domain, İnternet üzerindeki bir web sitesinin veya bir şirketin dijital kimliğini temsil eden benzersiz bir internet adresi veya alan adını ifade eder.